Kao i u anketi o broju bodova i broju partija imamo jos jedno pitanje za vas. Naime jedina jos nedoumica koju imamo sa organizacijske strane to je pitanje magije s obzirom da je jako puno raznih misljenja po ovom pitanju. Na tragu raznih komentara i rasprava dosli smo do nacelno dvije varijante koje bi vam ponudili na izbor.
Dakle AC vec sadrzi ogranicenja koja ste imali prilike vidjeti i koristiti na AAW pa ne morate dodatno pitati, a sta je sa ostalim ogranicenjima magicne faze? Nas interesira samo funkcioniranje tima po pitanju magije:
Standardna ogranicenja magije su:
Maximum number of power dice that can EVER be used in a single magic phase is 12 (ako odaberete prvu opciju ankete 2d6)
Maximum number of power dice that can EVER be used in a single magic phase is 20 (ako odaberete drugu opciju ankete 4d6)
• Maximum number of additional power dice that can be generated (after winds of magic roll and all channeling rolls) is 2
o This includes any and all sources of additional dice, such as Slann Rumination power, dice from spells (Dark Lore default spell), power familiars, banners, etc…
• Maximum number of additional dispel dice that can be generated (after winds of magic roll) is 3
o This includes any and all sources of additional dice, such as Empire Warrior priests, dispel dice “stealing”, magical items, etc…
• Maximum number of dice used to cast any single spell is 4 (instead of 6). No power, ability, or anything else can ever increase this to 5 or more dice.
o This includes things like Slann Rumination power, Sacrificial Dagger, etc…
o This DOES NOT include fixed bonuses to casting rolls (i.e., +2 to cast)
Dvije opcije koje vam nudimo su primjerom slijedece:
- 2d6 kocaka za PD pool, najveca kocka protivnicki DD pool. Casta se sa max 4 kocke.
- primjer - tim baca 2d6, dobije 6 i 4, ima 10 kocaka na raspolaganju, protivnik 6 za dispell. Dakle kao da se radi o standardnoj singles partiji.
- 4d6 kocaka za DVA ODVOJENA PD poola, protivnici dobivaju dvije apsolutno najvece kocke. Casta se sa max 4 kocke.
- primjer - svaki clan tima baca 2d6, svaki clan tima ima svoj PD pool i ne moze jedan drugome davati kocke, kao sto niti itemi koji generiraju PD ne mogu generirati PD za timskog kolegu, vec samo za svoju vojsku (drugim rijecima ako imate zabu i HE partnera sa banner of sorcery koji nema magove, on generirane kocke isto tako NE moze dati svom timskom kolegi!). Protivnici u tom slucaju dobivaju dvije najvece kocke. Dakle ako za PD dobijemo roll 6/5 i 6/3 - imamo dva PD poola koji se ne mjesaju od 11 i 9 kocaka, dok protivnik ima 12 DD. Takodjer kako je maximum 20 PD, vazno je reci protivniku koji clan tima baca prvi za winds of magic. Ako taj igrac dobije 6/6, tada njegov kolega ne moze imati vise od 8 PD (12+8=20)
Kao i prethodna anketa, imate pravo predomisljanja, uzmite u obzir kod glasovanja sto mislite o broju bodova pa to uklopite u razmisljanja o magiji te naravno dajte jedan glas po timu ako znate vec sa kime igrate u paru. Po isteku ankete uzet cemo misljenje vecine i zatvoriti taj dio AC-a.